No products
Ceny zawierają podatek
Pistolety HVLP do karoserii używają wysoką objętość powietrza i działają na niskim ciśnieniu. Zaletą malowania przy pomocy pistoletu i rozpylania przy niskim ciśnieniu jest posiadanie lepszego transferu farby na nośnik. Pistolet posiada wlot produktu (zbiornik) i wlot powietrza (kanał sprężonego powietrza). Poprzez dysze, rozpyla mieszaninę powi...
> Czytaj dalejPistolety HVLP do karoserii używają wysoką objętość powietrza i działają na niskim ciśnieniu. Zaletą malowania przy pomocy pistoletu i rozpylania przy niskim ciśnieniu jest posiadanie lepszego transferu farby na nośnik. Pistolet posiada wlot produktu (zbiornik) i wlot powietrza (kanał sprężonego powietrza). Poprzez dysze, rozpyla mieszaninę powietrza/farby.
Co więcej, starsze pistolety HPLV działają z wysokim ciśnieniem : duża część farby odbija się od nośnika i ma nieoptymalny indeks transferu i wielkie zmarnowanie produktu.
Przykład : 1 Litr rozpylacza = 0,5 Litrów na nośniku
Wymagają one większej sprężarki w porównaniu do konwencjonalnych pistoletów lakierniczych. W każdym razie, potrzebny jest przepływ i odpowiednie ciśnienie, aby wykonać pracę odpowiedniego pomalowania i uzyskać wykończenie metalowe lub na przykład błyszczące, optymalne.
Biorąc pod uwagę to, że pistolety HVLP są lepsze z powietrzem niż z farbą, zbyt niskie ciśnienie lub które się zmniejsza podczas aplikacji, może prowokować prawdziwe wady czy stratę jakości przy wykończeniu. Na przykład, sucha folia ukazuje powierzchnie nie gładką, ani nie miękką, cętkowatą i posiadającą efekt skórki pomarańczy. Może to powodować nawet zmiany w tuszach przy malowaniu z barwnikami metalicznymi lub przezroczystymi.
Umiejętność korzystania z pistoletu malarskiego jest dość prosta ... Umiejętność malowania to inna historia! Obejmuje to podłączenie powietrza, wlanie farby do wiadra, a następnie naukę regulacji różnych pokręteł na pistolecie, z których każde służy do regulacji zmiennej, w zależności od wykonywanego zadania: małych prac lub ciężkich prac. zakres.
Z HVLP potrzeba będzie więcej ciśnienia powietrza, z poziomem ciśnienia od 2,5 do 3,5 bar, w trakcie rozpylania różnych typów podkładów.
W rzeczywistości, są one bardziej gęste i bardziej lepkie. Co więcej, najważniejszym z tych etapów przygotowawczych jest rozpylanie szybkie i jak najwięcej produktu, nie martwiąc się o uzyskanie idealnego wykończenia.
Zazwyczaj trzeba zapoznać się z instrukcjami dotyczącymi farb lub bezbarwnych lakierów, które się używa. Co więcej, w każdej karcie technicznej, znajdziesz wymiary ciśnienia, które są zalecane.
Ogólnie, od 2 do 3 bar. Uwaga! Każdy może swobodnie regulować mieszankę rozpuszczania i ciśnienia powietrza w zależności od swoich gustów, swojego stylu jak i temperatury i sezonu.
Różne pistolety pneumatyczne
.
.
.
.
.