No products
Ceny zawierają podatek
Charakterystyka specjalnych lakierów rowerowych : bezbarwny lakier jest przezroczystą i ochronną warstwą, która uszczelnia różne warstwy lakieru rowerowego i korpusu ramy. Uwydatnia piękno lakieru, nadając głębi jego koloru i nadając połysk perłowej masie.
Bezbarwny lakier o profesjonalnej jakości jest koniecznie dwuskładnikowym wykończeniem (L...
> Czytaj dalejCharakterystyka specjalnych lakierów rowerowych : bezbarwny lakier jest przezroczystą i ochronną warstwą, która uszczelnia różne warstwy lakieru rowerowego i korpusu ramy. Uwydatnia piękno lakieru, nadając głębi jego koloru i nadając połysk perłowej masie.
Bezbarwny lakier o profesjonalnej jakości jest koniecznie dwuskładnikowym wykończeniem (Lakier + Utwardzacz) : Pozwala to na utwardzanie chemiczne zamiast schnięcia na powietrzu i tworzy materiał, który jest twardszy w środku. To dodatkowo chroni wystrój roweru i jego lakieru przed zadrapaniami, tarciem, ścieraniem, detergentami lub benzyną.
Nasze zalecenia dotyczące wykończeń odpowiednich do jazdy na rowerze :
Dobry produkt musi być w stanie wytrzymać wstrząsy, zadrapania, zarysowania, wióry kamienne, złą pogodę bez zmiany wyglądu na przestrzeni lat i bez pękania.
Musi być w stanie także pokryć naklejki o wystarczającej grubości, bez nakładania dużej liczby warstw : umożliwia to zakres Ultra High Solid (UHS).
Znajdź nasze możliwości i porady poniżej.
Nasze wykończenia wybrane w tej kategorii są w pełni testowane : bezpośrednio ze świata karoserii, są szczególnie odpowiednie dla wszystkich dyscyplin kolarstwa, wyścigów lub rowerów górskich. Nasze formuły łączą w sobie maksimum jakości i obecnie reprezentują najbardziej odporne produkty mające zastosowanie do pistoletu, które są w obecnym stanie naszej wiedzy.
Ich ostatnia sucha warstwa ma grubość 50 µm, co stanowi znikomy ciężar, ale posiada nie do powstrzymania ochronę lakieru i ramy.
Nasze porady dotyczące najlepszych bezbarwnych lakierów do farb rowerowych :
> Bezbarwny lakier WET SPEED : (wysoka grubość, szybkie schnięcie, maksymalna siła wypełnienia, wysoki połysk, łatwa aplikacja, wysoka podporność)
> Bezbarwny lakier ceramiczny CERASTAR (wyjątkowa odporność na zarysowania, twardość i wytrzymałość, wysoki połysk oraz doskonała ochrona przed promieniowaniem UV i warunkami atmosferycznymi)
Charakter i cechy naszych lakierów :
Wysoka zawartość ciał stałych (UHS)
idealna naturalna ochrona przed promieniowaniem ultrafioletowym
trwały połysk ponad 10 lat w przypadku bezbarwnych lakierów błyszczących
duża wytrzymałość i grubość
doskonała elastyczność, aby uniknąć odpryskom i pękaniu
Są to formuły poliestrowe, poliuretanowe lub z nowych rodzin polimerów. Nie można stosować lakierów epoksydowych do rowerów, ponieważ lakiery epoksydowe mają słabą odporność na promieniowanie UV.
Lakierowanie jest ostatnią a zarazem najdelikatniejszą fazą.
Najpierw dobrze wymieszaj mieszankę i odstaw ją na 5 minut.
Spryskaj dwie warstwy, po 10 minutach oczekiwania.
Sprawdzaj odległość od ramy roweru i prędkość.
Warstwy lakieru powinny się pokrywać.
Pierwsza warstwa powinna mieć umiarkowaną grubość, a druga, jako ostatnia warstwa, powinna być bardzo błyszcząca.
Do upewnienia się czy ustawiliśmy odpowiednią grubość, spójrz na powierzchnię lakieru: musi być błyszczący, ale z niewielkimi falami. Po 5 minutach powierzchnia wygładzi się i rozciągnie.
Jeśli powierzchnia jest błyszcząca zaraz po spryskiwaniu, istnieje duża możliwość, że pojawią się krople.
Może być błyszczący, satynowy lub matowy ( jest to stopień połysku ).
Lakier może mieć również wygląd (fosforujący, perłowy kryształ, Candy, kolor włókna węglowego...) lub specjalne właściwości ( elastyczny, ceramiczny, anty UV ).
Lakier rowerowy do pistoletu
Lakier rowerowy w sprayu
Lakier rowerowy do gruntowania i uszczelniania
Narzędzia i akcesoria do malowania rowerów
Specjalne efekty lakieru rowerowego
.
.
.
.
.