No products
Ceny zawierają podatek
Podkłady w świecie lakierów rowerowych to produkty do przygotowania, przyczepności lub wyrównania na powierzchni : są to podkłady i uszczelniacze. Są to kroki przed malowaniem rzeczywistego roweru jednak są one obowiązkowe tylko w następujących warunkach :
- powierzchnia która nie jest gładka
- niemalowana powierzchnia z surowcem ( metal, węgiel,...
Podkłady w świecie lakierów rowerowych to produkty do przygotowania, przyczepności lub wyrównania na powierzchni : są to podkłady i uszczelniacze. Są to kroki przed malowaniem rzeczywistego roweru jednak są one obowiązkowe tylko w następujących warunkach :
- powierzchnia która nie jest gładka
- niemalowana powierzchnia z surowcem ( metal, węgiel, tworzywo sztuczne )
Czy nie jest obowiązkowe? W rzeczywistości, tak ! W większości przypadków, malujemy bezpośrednio na starym tle (bezbarwny lakier oryginalny). Po prostu należy delikatnie wyszlifować, aby stworzyć odpowiednią przyczepność przed pokryciem. Nigdy nie należy rozbierać ramy (w żaden sposób) : byłoby to trudne i pracochłonne zadanie, a następnie zmusiłoby nas do ponownego wykonania całego nakładania pierwszych warstw.
Promowanie przyczepności
Istnieje pierwsza rodzina podkładów do tworzenia wiązania chemicznego z podłożem, a tym samym do eliminowania ryzyka odprysków lub łuszczenia się lakieru.
Bardzo ważne jest stosowanie specjalnego podkładu przyklejającego do każdego materiału: na przykład trudno jest uzyskać dobrą przyczepność do aluminium lub węgla.
Stwórz idealną powierzchnię
Po lekkiej naprawie, wypełnieniu lub uszczelnieniu pęknięcia ramy roweru za pomocą włókien węglowych, żywicy i szpachli należy ją wyszlifować. To co uzyskujemy, jest dalekie od odpowiedniej gładkości i idealne, aby można je było pomalować. W tym miejscu pojawiają się podkłady powierzchniowe : wyrównują, wypełniają, dekorują mikro – rysy lub drobne różnice w poziomie. Nazywa się je ''wypełniaczem'', ''dekoracją'' lub ''powierzchnią''.
Te podkłady do rowerów są bardzo łatwe do szlifowania i stwarzają płaskie i idealne nośniki, przygotowane do pomalowania ich lakierem do rowerów.
Im grubsze ziarno, tym szybciej jest szlifowany : dlatego też należy stosować najbardziej agresywne arkusze ścierne na dole warstwy (żywica, mastyk).
Jeśli szlifujesz za dużo, pozostawisz ślady : widoczny limit śladów szlifowania znika w P320. Musisz więc wyszlifować podkład P320.
Jeśli szlifujesz zbyt cienko, wieszasz więcej : Musisz więc przestrzegać arkuszy technicznych, stosować dobre ziarno i nie szlifować zbyt drobno. Do farb i lakierów bezbarwnych użyj P500.
Są one niezbędne do oczyszczenia stanu powierzchni, wyeliminowania wszystkich niewidocznych zanieczyszczeń, smarów i silikonów, aby umożliwić malowanie bez wad.
Produkty rozcieńczające i czyszczące są również przydatne do malowania natryskowego.
Lakier rowerowy do pistoletu
Lakier rowerowy w sprayu
Bezbarwny lakier specjalny do roweru
Narzędzia i akcesoria do malowania rowerów
Specjalne efekty do lakieru rowerowego
.
.
.
.
.