No products
Ceny zawierają podatek
Za pomocą rozpylacza HVLP lub innego, lakieruje się lepiej i bardziej ekonomicznie !
Oto oferta lakierów do rowerów w poliestrowej wersji profesjonalnego typu, zapakowana w puszki do natrysku, przeznaczona do zastosowania za pomocą pistoletu rozpylającego i specjalnie dobrana do personalizacji motocykli. Są to te same produkty, których używa la...
Za pomocą rozpylacza HVLP lub innego, lakieruje się lepiej i bardziej ekonomicznie !
Oto oferta lakierów do rowerów w poliestrowej wersji profesjonalnego typu, zapakowana w puszki do natrysku, przeznaczona do zastosowania za pomocą pistoletu rozpylającego i specjalnie dobrana do personalizacji motocykli. Są to te same produkty, których używa lakiernik karoserii, które będziemy mogli zastosować do ramy i widelca roweru, jeśli będziemy posiadać pistolet do malowania i sprężarkę powietrza.
Podobnie jak lakier na owiewkach lub w karoserii, lakier ''rowerzysty'' musi być delikatny, elastyczny i odporny. Są to systemy wielowarstwowe.
Identycznie wykreślony na karoserii, wdrażamy precyzyjny system wielu cienkich warstw, od podstawy do lakieru, który zapewni głębokość, przyczepność i odporność : Podkład – baza lakiernicza – bezbarwny lakier.
Tak, istnieją wykończenia nakładane w jednym etapie ( lakier błyszczący lub matowy ), ale tutaj zajmujemy się wyłącznie lakierami o efektach.
Miłośnicy niestandardowych lakierów i innych farb o efektach użytkowych znaleźli fantastyczny dział zabawy w świecie jazdy na rowerze.
Custom to sztuka personalizacji, która łączy techniczne i artystyczne specjalizacje. Nasze kolory oferują największe możliwości personalizacji dzięki największej na świecie rodzinie specjalnych lakierów, dostępnych bezpośrednio od producenta. Kombinacje są nieograniczone z pewnymi efektami malarskimi, takimi jak Candy lub Kameleon, które można nakładać i łączyć.
Dla tych którzy zastanawiają się nad spersonalizowaniem lakieru rowerowego i wyjęciem starego roweru z garażu, istnieją bardziej dyskretne i klasyczne wykończenia, takie jak kolory metaliczne lub chromowe czy bardziej egzotyczne powłoki, na przykład lakier fosforyzujący...
Rurowe powierzchnie ramy roweru są ograniczone, ale mają tę zaletę, że mogą ukazywać różne kąty i krzywe, co ujawnia perłowe i zmieniające efekty kolorów takie jak Kameleon, Candy czy Holograficzne.
Zużycie lakieru w puszkach
Widzimy poniżej, że użycie pistoletu natryskowego jest znacznie bardziej ekonomiczne niż użycie lakieru w sprayu.
Średnie ilości* wymagane dla ramy i widelca :
Kolor podstawy : 250ml
Fluorescencyjny : 375ml
Kameleon : 300ml
Diamentowy : 250-500ml
Chrom : 250ml
Holograficzny: 250ml
Fosforyzujący : 250-500ml
*Wydajność może się różnić w zależności od pożądanego zasięgu, a zwłaszcza w zależności od zasięgu określonego dla rodziny efektów : niektóre kolory pokrywają więcej niż inne.
Dokładnie przestudiuj i zrozum instrukcje do każdego lakieru.
Użyj małego lub dużego pistoletu natryskowego i dostosuj rozmiar dyszy.
Zachowaj odległość 25 cm od nośnika i zawsze pozostać w ruchu.
Zachowaj mobilny i elastyczny nadgarstek, aby podążać za konturami rur, tak aby rozpylać pod kątem 90°.
Wykonaj wszystkie etapy malowania w połączony sposób ( <30 minut pomiędzy każdym produktem), aby zwiększyć spójność między warstwami.
Lakier rowerowy do gruntowania i uszczelniania
Specjalny lakier bezbarwny do rowerów
Narzędzia i akcesoria do malowania rowerów
Specjalne efekty do lakieru rowerowego
Lakier rowerowy w sprayu
.
.
.
.
.