No products
Ceny zawierają podatek
Kiedy jest się początkującym w dziedzinie lakieru do karoserii i chce się zebrać produkty potrzebne do lakierowania felgi, potrzebujesz wyjaśnienia na temat podkładów do malowania felgi, które? Dlaczego ? W jaki sposób?
Nakładanie podkładu jest częścią etapów przygotowawczych do malowania felg. Jak zobaczymy, podkład nie zawsze jest obowiązk...
> Czytaj dalejKiedy jest się początkującym w dziedzinie lakieru do karoserii i chce się zebrać produkty potrzebne do lakierowania felgi, potrzebujesz wyjaśnienia na temat podkładów do malowania felgi, które? Dlaczego ? W jaki sposób?
Nakładanie podkładu jest częścią etapów przygotowawczych do malowania felg. Jak zobaczymy, podkład nie zawsze jest obowiązkowy, a to oszczędza pracę i produkty.
Tutaj wyjaśnimy wszystko, co dotyczy przygotowania lakieru do felg i stosowania podkładu do felg, odpowiadając w ten sposób na 3 podstawowe pytania:
W jakim przypadku potrzebny jest podkład?
Na niepomalowanych powierzchniach, zazwyczaj na surowym metalu. Felgi są wykonane z metali, począwszy od zwykłej stali, po aluminium lub stop, a czasem nawet chrom.
We wszystkich tych przypadkach obowiązkowe jest nałożenie tak zwanego podkładu do przyczepności do metali (który służy do przylegania) i który pełni funkcję ochronną i antykorozyjną.
W innych przypadkach, gdy powierzchnia jest zbyt zniszczona do malowania, można nałożyć gruby produkt do wyrównania i wygładzenia - jest to podkład wypełniający. Produkt kryje i usuwa mikro defekty po szlifowaniu.
Chociaż te podkłady mogą być nakładane bezpośrednio na żelazo, zaleca się najpierw nałożyć podkład metalowy, szczególnie w przypadku metali nieżelaznych (trudniejszych do sklejenia).
> Jeśli felga jest już oryginalnie pomalowana, jak to ma miejsce w większości przypadków, to wykonawca wykonał już część prac związanych z podkładem, lakierem i bezbarwnym lakierem. Tak więc na tę pomalowaną felgę nie będzie potrzebny podkład, lakier można nakładać po prostym przeszlifowaniu 320 lub 500.
Jaka jest różnica między podkładem a podkładem?
Te dwa terminy są często używane w dziedzinie nadwozia w dość mylący sposób.
Podkład nakładany jest jako pierwszy, zwykle jest to drobny produkt, który służy do tworzenia połączenia z podłożem i daje gwarancję przyczepności na trudnych do chwytania materiałach.
Baza to produkt, który „przygotowuje” i przygotowuje podłoże do malowania.
Podczas malowania opony możesz nie potrzebować ani jednej, tylko jednej lub nawet obu.
W przypadku metali należy najpierw nałożyć podkład antykorozyjny i łatwą przyczepność do stali i metali żelaznych.
Następnie podkład pod metale nieżelazne (aluminium, cynk, ocynk ...), które są „fosforanowane” lub „podkład myjący”.
Dwuskładnikowe podkłady epoksydowe nadają się do wszystkich metali i zapewniają wysokiej jakości przyczepność.
Wreszcie, ta inna rodzina podkładów do opon, znana jako podkłady wypełniające lub „wypełniacz”, istnieje w wersji grubej, wolnej i cienkiej i szybkiej, gotowej do malowania. Właściwie po takim wykończeniu zawsze trzeba szlifować.
Produkty te bardzo dobrze kryją, szybko schną i są przeznaczone do szlifowania. Produkty są łatwe do szlifowania na sucho lub na mokro i tworzą gładką, nieskazitelną i nieskazitelną powierzchnię.
W przypadku produktów w sprayu należy zauważyć, że istnieją jednoskładnikowe spraye dla ogółu społeczeństwa, a także dwuskładnikowe profesjonalne spraye, które są znacznie bardziej skuteczne pod względem obciążenia powierzchni.
Bezbarwny lakier do lakierowania felg
> Zmniejszyć.
.
.
.
.