No products
Ceny zawierają podatek
Spośród farb do części samochodowych farby do zacisków hamulcowych są używane, podobnie jak inne farby samochodowe, do upiększania, personalizacji i nadania bardziej sportowego wyglądu. Te konkretne metalowe części są podatne na osiąganie wysokich poziomów temperatur. Są one stale poddawane ekstremalnym warunkom piasku, wody, smaru...
Farby do za...
Spośród farb do części samochodowych farby do zacisków hamulcowych są używane, podobnie jak inne farby samochodowe, do upiększania, personalizacji i nadania bardziej sportowego wyglądu. Te konkretne metalowe części są podatne na osiąganie wysokich poziomów temperatur. Są one stale poddawane ekstremalnym warunkom piasku, wody, smaru...
Farby do zacisków hamulcowych samochodowych to wykończenia 1K*, odporne nie tylko na temperaturę (około 300°C), ale także na warunki atmosferyczne.
Umożliwiają również dobrą bezpośrednią przyczepność do metali, bez stosowania podkładu antykorozyjnego.
Pigmenty zawarte w tych farbach, które są używane do nadawania koloru, to żółty, zielony, czerwony, złoty, czarny lub aluminiowy. Mają one specjalne właściwości, które pozwalają im wytrzymać wysokie temperatury bez czernienia lub odbarwiania.
* jednoskładnikowe: tylko farby jednoskładnikowe zapewniają rzeczywistą odporność na wysokie temperatury. Farby 2K są odporne na działanie wysokiej temperatury, ale wykazują swoje ograniczenia w zakresie około 250°C maks.
Niezależnie od tego, czy pracujesz jako hobbysta z produktami w sprayu, czy z produktami w puszce z pistoletem natryskowym, możesz łatwo wykonać tego typu wykończenie hamulców po rozmontowaniu części i koła.
1/ Część ma oryginalną farbę, w mniej lub bardziej dobrym stanie. Ta powłoka została wykonana w fabryce. Nie wolno jej zrywać, w przeciwnym razie będziesz musiał powtórzyć wszystkie prace związane z przyczepnością i antykorozją.
Po prostu odtłuść część, a następnie lekko przeszlifuj powierzchnię, aby zapewnić przyczepność. Nie usuwaj farby.
Następnie nakłada się farbę w 2 warstwach. Są to wykończenia, więc nie jest potrzebny lakier bezbarwny.
2/ Zacisk hamulcowy jest z gołego metalu:
Może być stalowy lub stopowy: po odtłuszczeniu możemy bezpośrednio nałożyć farbę na zacisk hamulcowy, ponieważ dobrze przylega.
Jeśli chcesz mieć pewność wysokiej jakości pracy z długą żywotnością i gwarancją przyczepności, musisz nałożyć cienką warstwę podkładu antykorozyjnego do metali (lien vers la fiche produit), wystarczy, przed nałożeniem farby do hamulców wysokotemperaturowych.
Po pierwsze, jeśli nałożysz farbę 2K lub podobną, powłoka lakiernicza może nie wytrzymać szybkich, wysokich i powtarzających się wzrostów temperatury: w rezultacie nastąpi czernienie, pękanie, a nawet pęcherzenie.
Ponadto konwencjonalne kolory nie lubią wysokich temperatur i mogą po prostu blaknąć lub czernieć w temperaturach powyżej 150°C.
Nie. Jest to opcjonalne, ponieważ te farby to to, co nazywamy wykończeniami, warstwami końcowymi. Oczywiście istnieje lakier bezbarwny natryskowy o wysokiej temperaturze. Możesz chcieć dodatkowo zabezpieczyć lakier lub nawet zmienić jego połysk, nakładając matowy, satynowy lub błyszczący lakier bezbarwny.
Niebezpieczeństwo „spalenia” lakieru bezbarwnego jest umiarkowane, ponieważ temperatura powierzchni nie jest zbyt wysoka i lakier nigdy nie utrzymuje się zbyt długo.
Lakier do deski rozdzielczej samochodu
Lakier do podwozia samochodu
Lakier do zderzaków samochodu
Lakier do lusterek bocznych samochodu
Lakier do ram samochodów
Lakier do bloków cylindrów
.
.
.
.
.