No products
Ceny zawierają podatek
Możesz radykalnie zmienić i dostosować lakierowanie części motocykla, tak samo jak możesz pomalować ramę motocykla absolutnie dowolną farbą motocyklową, o ile przestrzegałeś różnych kroków przed malowaniem, które są: przygotowanie i nałożenie podkładu.
Możesz zdecydować się na zdjęcie powłoki podwozia lub ramy motocykla poprzez piaskowanie lub śr...
Możesz radykalnie zmienić i dostosować lakierowanie części motocykla, tak samo jak możesz pomalować ramę motocykla absolutnie dowolną farbą motocyklową, o ile przestrzegałeś różnych kroków przed malowaniem, które są: przygotowanie i nałożenie podkładu.
Możesz zdecydować się na zdjęcie powłoki podwozia lub ramy motocykla poprzez piaskowanie lub śrutowanie (lub przez chemiczne usuwanie powłoki), aby usunąć wszystkie ślady starej farby, ale także wszelką obecność lub początek utleniania na metalu. Jednak nie jest to wcale obowiązkowe, jeśli chodzi o ponowne malowanie ramy motocykla. Ponieważ jest to trudna i kosztowna praca, radzimy wykonać tę pracę na ramie motocykla tylko wtedy, gdy stara farba łuszczy się lub jeśli rozwinęła się rdza.
Prace przygotowawcze ramy są bardzo ważne, aby zapewnić dobrą solidność i długą żywotność wybranego wykończenia.
Oto 3 typowe kroki dotyczące malowanej ramy: powierzchniowe szlifowanie papierem ściernym 320, odtłuszczanie, odkurzanie, a następnie nałożenie klasycznego podkładu. Ten podkład stworzy gładką powierzchnię i będzie przylegał do odsłoniętych metalowych powierzchni i chronił je.
Jeśli rama została przeszlifowana lub poddana obróbce strumieniowo-ściernej, konieczne jest nałożenie podkładu dostosowanego do rodzaju metalu.
Jeśli chodzi o malowanie natryskowe, są tylko dwie rzeczy, o które należy się martwić, aby uzyskać wysoki poziom odporności: podkład i lakier bezbarwny.
Jeśli podkład nie jest odpowiedni lub jeśli podłoże jest źle przygotowane, praca odpadnie przy najmniejszym uderzeniu.
Ważne jest określenie rodzaju odsłoniętego metalu: magnez, aluminium, stop, żelazo, węgiel... Oferujemy podkłady dostosowane do każdego materiału.
Na koniec, jeśli chodzi o lakier bezbarwny, ten stanowi ostatnią warstwę w pierwszej linii chroniącą przed wstrząsami i otarciami: są dwa rozwiązania, które należy preferować i są one całkowicie przeciwstawne:
Rozwiązanie 1, dla standardowej farby do ramy motocykla:
Wybierz lakier bezbarwny o wysokiej odporności, typu ceramicznego. Twardszy i bardziej odporny, ten lakier bezbarwny skutecznie ochroni ramę motocykla przed zarysowaniami i uderzeniami.
Rozwiązanie 2, dla lakieru, który wytrzyma ekstremalne warunki:
W przypadku lakieru na ramie motocykla cross country lub quada itp. wybierzemy rozwiązanie klasycznego lakieru bezbarwnego, do którego dodamy nasz uelastyczniający dodatek: pozwoli to na pochłanianie wstrząsów bez pękania.
Przydatne jest wyjaśnienie pewnej niejasności: kiedy mówimy o farbie epoksydowej na ramie motocykla, mówimy o procesie fabrycznym, w którym farba proszkowa jest nakładana za pomocą układu elektrycznego. Nie ma czegoś takiego jak farba w sprayu.
Istnieją farby epoksydowe do ram: podkład epoksydowy 292 jest najskuteczniejszym i najbardziej odpornym dostępnym podkładem. Nie ma jednak lakieru bezbarwnego epoksydowego. W Stardust dostępna jest czarna farba 2K, mieszanka epoksydu i poliestru, która zapewnia dobrą odporność. Ogólnie rzecz biorąc, na ramie stosuje się te same farby, co na nadwoziu i owiewkach.
Po nałożeniu podkładu i przeszlifowaniu papierem P500 (staramy się wybrać kolor biały, szary lub czarny odpowiadający farbie, którą chcemy nałożyć), możemy nałożyć spersonalizowaną i specjalną farbę, taką jak farba metaliczna lub perłowa, Chameleon, Candy, a nawet fluorescencyjna.
Możesz też po prostu wybrać kolor pasujący do owiewki.
Jeśli chcesz wykonać szybką, prostą i bardzo odporną pracę, powinieneś wybrać farbę Hi-Gloss 2K. Jeśli chcesz nałożyć farbę 2K, bez podkładu i bez lakieru bezbarwnego, możesz wybrać naszą farbę BESA NATO 2K poniżej.
Na każdej powierzchni w kształcie rury traci się w najlepszym przypadku 30-50% farby w sprayu. Malowanie ramy pędzlem nie jest zbyt przyjemne! Bez wdawania się w skomplikowane obliczenia, możemy po prostu powiedzieć, że 500 ml produktu wystarczy do zagruntowania, pomalowania lub polakierowania ramy motocykla, pod warunkiem, że dołożymy wszelkich starań!
Farba do felg motocyklowych
Lakier bezbarwny do zbiornika motocykla
.
.
.
.
.