No products
Ceny zawierają podatek
Chcesz poznać najlepsze wybory lakieru bezbarwnego do zbiornika motocykla wśród farb do części motocyklowych? Ta kategoria dotyczy lakierów bezbarwnych do motocykli, owiewek lub zbiornika. Najważniejszym etapem malowania motocykla jest często lakierowanie. Ten lakier bezbarwny do motocykli jest transparentną i błyszczącą powłoką, która jest bard...
> Czytaj dalejChcesz poznać najlepsze wybory lakieru bezbarwnego do zbiornika motocykla wśród farb do części motocyklowych? Ta kategoria dotyczy lakierów bezbarwnych do motocykli, owiewek lub zbiornika. Najważniejszym etapem malowania motocykla jest często lakierowanie. Ten lakier bezbarwny do motocykli jest transparentną i błyszczącą powłoką, która jest bardzo ważna pod względem estetycznym, ponieważ wzmacnia połysk i jasność kolorów: jest ostatnim szlifem pieczołowicie wykonanej pracy, a także jest najbardziej delikatnym etapem.
Lakier bezbarwny prawidłowo wykonanego zbiornika motocykla musi mieć 3 główne cechy: być wysoce błyszczący, odporny na benzynę i trwały.
Główną funkcją lakieru bezbarwnego jest ochrona lakieru i blachy przed zużyciem spowodowanym przez powietrze, wodę i słońce. W tym celu stosuje się wyłącznie dwuskładnikowy lakier bezbarwny akrylowo-poliuretanowy lub ceramiczny do karoserii. Powłoka tego typu ma żywotność około 20 lat.
Odporność lakieru na węglowodory
Benzyna topi farbę niskiej jakości. Pod wpływem węglowodorów produkt „ogólnodostępny” lub jednoskładnikowy lakier bezbarwny zmiękną i odprysną. Tylko produkt 2K zapewni idealną solidność.
Blask wykończenia pojawia się, gdy powierzchnia lakieru bezbarwnego jest całkowicie gładka, jak lustro: aby uzyskać prawidłowe lakierowanie, nakładamy dwie warstwy za pomocą aerozolu lub pistoletu natryskowego. Aby uzyskać piękny połysk „mokrego wyglądu”, konieczne jest osiągnięcie idealnego gestu, z uwzględnieniem odstępu czasu między dwiema warstwami. Najważniejsze jest, aby na powierzchnię natryskiwać odpowiednią ilość produktu.
Zazwyczaj należy nakładać 100 g mieszanki lakieru bezbarwnego na m²: po wyschnięciu na zbiorniku motocykla uzyskuje się warstwę o grubości 50 mikronów (tj. 50 g suchego produktu). Można powtórzyć operację po 24 godzinach suszenia, jeden lub więcej razy, aby zwiększyć « połysk » i głębię lakieru bezbarwnego do zbiorników motocyklowych.
W przypadku niewielkich defektów można polerować: polerowanie pozwala usunąć defekty (skórka pomarańczowa, kurz...) bez poprawek. Wykonuje się to po 24 godzinach suszenia.
Jeśli lakier bezbarwny odpada, nie oznacza to, że jest złej jakości. W takim przypadku wina leży po stronie aplikatora: jeśli podłoże jest przeszlifowane zbyt drobno, lakier bezbarwny nie może do niego optymalnie przylegać. Każdy lakier bezbarwny, w zależności od jego grubości, należy nakładać na powierzchnię lakieru przeszlifowaną papierem ściernym o uziarnieniu od 320 do 500. W tym celu należy ściśle zapoznać się z kartą techniczną.
Oto kilka typowych wad związanych z nieprawidłową aplikacją:
« ukryty» połysk to termin oznaczający utratę połysku, zwykle podczas suszenia. Przyczyną jest zbyt wiele warstw: zamiast większego połysku, aplikator uzyskuje mniejszy połysk, ze względu na trudne uwalnianie rozpuszczalników przez grubość.
Mikropęcherzyki to wada związana z nadmiarem warstw, zbyt wysoką temperaturą aplikacji lub nieprzestrzeganiem czasu oczekiwania między dwiema warstwami: skutkiem jest zablokowanie rozpuszczalników, które normalnie nie mogą odparować.
Farba do felg motocyklowych
Farba do ram motocyklowych
.
.
.
.
.