No products
Ceny zawierają podatek
Oto specjalność, która polega na obróbce, malowaniu i dostosowywaniu powierzchni głównie z PE, PEHD i PP, z innymi rodzajami farb motocyklowych: ta kategoria jest poświęcona malowaniu motocykli cross country. Jak wiedzą wszyscy motocykliści enduro, motocross nie jest delikatnym sportem. Zawody trialowe wystawiają motocyklistów, ich motocykle i o...
> Czytaj dalejOto specjalność, która polega na obróbce, malowaniu i dostosowywaniu powierzchni głównie z PE, PEHD i PP, z innymi rodzajami farb motocyklowych: ta kategoria jest poświęcona malowaniu motocykli cross country. Jak wiedzą wszyscy motocykliści enduro, motocross nie jest delikatnym sportem. Zawody trialowe wystawiają motocyklistów, ich motocykle i owiewki na bardzo trudny test. Nie oznacza to, że nie możesz zadbać o design swojego motocykla cross country za pomocą ładnego, niestandardowego malowania.
Ci, którzy chcą pomalować swój motocykl cross country specjalną farbą w swoim kolorze, powinni wiedzieć, że jest to całkowicie możliwe, ale na motocyklu z miękkimi plastikowymi owiewkami.
Powierzchnie są małe (to oznacza, że jeśli chodzi o produkt, wystarczy jedna puszka sprayu), kształty i reliefy są interesujące, aby pokazać zmiany koloru i odbicia, ale materiały są trudne do przyklejenia i bardzo miękkie. Zobaczysz, że jeśli będziesz postępować zgodnie z naszymi instrukcjami co do joty, będziesz w stanie nadać swojemu rowerowi cross country wyjątkowy wygląd, nie martwiąc się o łuszczenie lub degradację pięknego wykończenia perłowego lub kameleona!
Próby obejmują metalowe obszary ramy rurowej i obszary plastikowe, które są często surowe, nielakierowane. Ta część jest najbardziej delikatna do pomalowania:
Na plastikowych obszarach należy usunąć naklejki: w tym celu konieczna jest suszarka lub opalarka, aby je podgrzać i usunąć bez problemu. Możesz użyć odtłuszczacza antysilikonowego, aby usunąć ślady kleju.
Następnie plastik należy „wybielić” poprzez pocieranie go ścierną gąbką nasączoną rozcieńczalnikiem do karoserii. Tak, ten rodzaj plastiku jest wytrzymały i prawie niemożliwe jest jego przyklejenie bez tych barbarzyńskich technik: wtedy naprawdę zaleca się szybkie przesunięcie płomienia palnika po powierzchni, aby plastik się spocił.
Następnie nakłada się jedną lub dwie cienkie warstwy promotora przyczepności plastiku.
To wszystko. Możesz nałożyć farbę do motocykli cross country na plastikowe owiewki i na ramę, która została szybko przeszlifowana.
Bez względu na to, jaka jest farba do motocykli cross country do plastiku, jeśli jest jednoskładnikowa (1K), jest zawsze bardzo elastyczna i bez problemu wytrzymuje zginanie owiewek. Tylko w lakierach bezbarwnych, nakładanych na samym końcu, należy użyć specjalnego dodatku, aby były bardzo elastyczne.
Fluorescencyjne kolory są idealne, aby nadać Twojemu motocyklowi sportowy, agresywny i dynamiczny charakter. Najbardziej energetyzującymi kolorami są fluorescencyjna zieleń, żółć, pomarańcz i czerwień. Proces jest prosty (biała baza, następnie fluorescencyjna, a następnie lakier bezbarwny) i trzy kroki należy wykonać bez żadnej zwłoki. Oczywiście możesz nakleić naklejki przed lakierowaniem.
Oto UFO w świecie farb, coś, co nie pozostanie niezauważone: efekt kameleona, dawniej znany jako efekt chrząszcza, to bardzo specjalna opalizująca farba, która zmienia kolory w zależności od pozycji obserwatora patrzącego na motocykl cross country. Wybór kolorów w Stardust zapiera dech w piersiach, a niektóre odcienie są naprawdę imponujące.
Lakier w sprayu do motocykli
Perłowy lakier do motocykli
Podkład do lakieru do motocykli
Metaliczny lakier do motocykli
Lakier do quadów
Zestaw lakierów do tuningu motocykli
Efekt chromu do lakieru do motocykli
Lakier do skuterów wodnych
.
.
.
.
.