No products
Ceny zawierają podatek
Nałożenie podkładu do felg motocyklowych jest pierwszym krokiem przed nałożeniem jakiegokolwiek rodzaju farby do felg motocyklowych. Ta wstępna praktyka bierze pod uwagę konkretny materiał, z którego wykonana jest felga: zwykle jest to aluminium, stal lub stop.
Funkcją podkładów do felg motocyklowych jest zapewnienie wiązania chemicznego między...
> Czytaj dalejNałożenie podkładu do felg motocyklowych jest pierwszym krokiem przed nałożeniem jakiegokolwiek rodzaju farby do felg motocyklowych. Ta wstępna praktyka bierze pod uwagę konkretny materiał, z którego wykonana jest felga: zwykle jest to aluminium, stal lub stop.
Funkcją podkładów do felg motocyklowych jest zapewnienie wiązania chemicznego między metalem a farbą, aby zapobiec łuszczeniu się warstw wierzchnich. Ten podkład do felg odgrywa kluczową rolę w ochronie metalu przed rdzą i starzeniem.
Niezależnie od tego, czy jest w puszce (do nanoszenia za pomocą pistoletu natryskowego), czy w puszce z aerozolem, produkt jest taki sam. Konieczne jest użycie odpowiedniego podkładu: nie używamy podkładu do metalu na aluminium, ponieważ nie będzie trwały.
W tym celu istnieją podkłady do metali żelaznych lub metali nieżelaznych.
Jeśli koło jest już pomalowane:
Pozwól farbie przylgnąć, powierzchownie szlifując istniejącą powłokę, ścierniwem, które nie jest ani zbyt drobne (brak przyczepności), ani zbyt grube (widoczne zarysowania). Zazwyczaj nie jest potrzebny podkład do przyczepności lub wyrównywania i można malować bezpośrednio, chyba że oczywiście tło ma zarysowania lub dziury.
Jeśli koło zostało zdarte:
Farba została usunięta z felgi poprzez szlifowanie, piaskowanie lub chemiczne usuwanie: metal jest odsłonięty. Ważne jest, aby dokładnie wyczyścić felgę silnym odtłuszczaczem, aby usunąć wszelkie odciski palców, smar, silikon lub inne zanieczyszczenia.
Następnie, przed nałożeniem podkładu w celu wygładzenia felgi, nałóż podkład aluminiowy lub żelazny. Jedna cienka warstwa jest lepsza niż dwie grube!
Można to kontynuować podkładem wykończeniowym, który utworzy grubą warstwę podkładu na felgę motocyklową, która szybko wysycha i jest łatwa do szlifowania. Po kilku godzinach schnięcia, przy użyciu ścierniwa typu P320 nasączonego wodą, ten podkład można zeszlifować, aby nadać feldze gładką, superdrobną powierzchnię.
Istnieje produkt dostosowany do tego typu sytuacji: jest to „szpachla aluminiowa”, rodzaj odmiany zwykłej szpachli, ale twardsza, mocniejsza, która przylega do metali. Ta szpachla zawiera procent metalu, który sprawia, że po wyschnięciu jest jeszcze twardsza.
Jak w przypadku każdej szpachli, należy ją zeszlifować, a następnie zagruntować, aby uzyskać powierzchnię gotową do malowania.
Wszystkie nasze proste podkłady są wysokiej jakości. Każdy z nich specjalizuje się w jednym rodzaju metalu. Prawidłowo rozpylony na solidnej powierzchni, nie ma potrzeby martwić się o możliwe rozwarstwienie. Jednakże, jeśli szukasz podkładu, który będzie przylegał wszędzie i jest nie do podważenia w każdych warunkach użytkowania, temperatury i korozji, to istnieje naprawdę ekstremalny podkład przemysłowy, Epoxy Primer 294.
Kod koloru motocykla dla obręczy
Farba do tuningu obręczy motocykla
Bezbarwny lakier do obręczy motocykla
.
.
.
.
.