No products
Ceny zawierają podatek
Lakier bezbarwny to warstwa wierzchnia, zewnętrzna powłoka systemu lakierniczego skutera, która składa się z kilku warstw. Lakier bezbarwny, do wszystkich rodzajów lakierów skuterów, ma podwójne zastosowanie, jest jasny, atrakcyjny i jednocześnie ochronny, blokując zarysowania, wodę, słońce. Na wszystkie skutery nakładany jest lakier bezbarwny n...
> Czytaj dalejLakier bezbarwny to warstwa wierzchnia, zewnętrzna powłoka systemu lakierniczego skutera, która składa się z kilku warstw. Lakier bezbarwny, do wszystkich rodzajów lakierów skuterów, ma podwójne zastosowanie, jest jasny, atrakcyjny i jednocześnie ochronny, blokując zarysowania, wodę, słońce. Na wszystkie skutery nakładany jest lakier bezbarwny na lakier perłowy lub metaliczny. Czasami jest to matowy lakier do skuterów.
Jeśli podejmujesz się naprawy i renowacji, po zarysowaniach zawsze konieczne jest lakierowanie lakieru. Jeśli nie malujesz ponownie, ponieważ wyszczerbienia nie dotarły do warstwy lakieru, wystarczy delikatnie przeszlifować wodą, używając papieru ściernego i odrobiny wody, a następnie delikatnie szlifować ruchem okrężnym.
Zwykle zaleca się lakierowanie całej części, a nie tylko jednego obszaru, aby uniknąć widocznego „szwu”.
Mieszanie odbywa się za pomocą utwardzacza. Nawet jeśli produkt jest oferowany w puszce aerozolowej, jest w nim utwardzacz, który umożliwia reakcję utwardzania typową dla profesjonalnych wykończeń. Nie zaleca się pracy z jednoskładnikowym produktem sprzedawanym w sklepach.
Rozcieńczenie służy do rozcieńczenia mieszanki i pozwala na jej wygładzenie na lakierze.
Po dodaniu utwardzacza mieszanka ma krótki czas przydatności, dlatego konieczne jest nałożenie produktu po 5 minutach odpoczynku, na prawidłowo przeszlifowane, odtłuszczone i odkurzone części owiewki.
Aby skutecznie polakierować skuter:
Gest, szybkość ruchu, odległość i kąt do podpory to 4 sekrety uzyskania pięknego lakieru bezbarwnego na lakierze skutera, niezależnie od tego, czy malujesz pistoletem natryskowym, czy aerozolem:
Pierwsza warstwa jest nakładana na części skutera. Warstwa powinna być błyszcząca i stanie się napięta po kilku sekundach. Drugą warstwę nakłada się po 7-10 minutach. Lakierowanie skutera jest naprawdę najbardziej delikatną i trudną praktyką, ponieważ chodzi o to, aby celować tylko między brakiem (skórka pomarańczowa) a nadmiarem (krople).
Kiedy lakier bezbarwny nie tworzy mokrej warstwy z lekkim połyskiem na powierzchni nadwozia, jest to matowy lakier bezbarwny. Powłoki te są zróżnicowane i wahają się od średniego połysku do 0% odbicia, z całkowitą absorpcją światła.
Efekt estetyczny i wizualny jest bardzo interesujący: daje wrażenie miękkiej i jedwabistej powierzchni. Matowe lakiery bezbarwne do skuterów stają się coraz bardziej popularne, ponieważ są standardowo dostarczane przez nowe marki skuterów.
Spójrzmy prawdzie w oczy, to nie jest najlepszy pomysł. Przede wszystkim, nie jest to łatwa technika i po co zawracać sobie głowę łączeniem produktu lub polerowaniem, skoro wystarczy polakierować całą część owiewki, aby uzyskać wykończoną, idealną i kompletną część.
Istnieją dwa sposoby na połączenie: albo zaraz po lakierowaniu, poprzez spryskanie „blenderem” konturów świeżo lakierowanego obszaru, albo po jego dokładnym wyschnięciu, poprzez polerowanie krawędzi lakierowanego obszaru.
Specjalne efekty lakieru do skuterów
Podkład i materiały eksploatacyjne do skuterów
.
.
.
.
.