No products
Ceny zawierają podatek
Malowanie skutera jak profesjonalista, nawet bez wiedzy lub sprzętu, jest możliwe! Niezależnie od rodzaju farby skutera, zaczyna się od prac przygotowawczych obejmujących pewne czynności ręczne i nałożenie podkładów na owiewki.
Zrozumienie dlaczego i jak jest najważniejsze. Oto nasze wskazówki:
Czy muszę nałożyć podkład?
Niekoniecznie, na pewno n...
Malowanie skutera jak profesjonalista, nawet bez wiedzy lub sprzętu, jest możliwe! Niezależnie od rodzaju farby skutera, zaczyna się od prac przygotowawczych obejmujących pewne czynności ręczne i nałożenie podkładów na owiewki.
Zrozumienie dlaczego i jak jest najważniejsze. Oto nasze wskazówki:
Czy muszę nałożyć podkład?
Niekoniecznie, na pewno nie podkład do przyczepności, ponieważ zwykle wszystkie części owiewek skutera są już poddane obróbce i pokryte podkładem, farbą itp.
Użyjemy podkładu, aby wypełnić lekkie zarysowania i otarcia.
Jeśli jest ich więcej, na przykład nacięcia lub otwory, wypełnimy je szpachlą przed nałożeniem podkładu.
Ultradrobne ziarno podkładu, który jest gęstym produktem łatwym do szlifowania po wyschnięciu, stworzy idealną, równą i gładką powierzchnię po szlifowaniu papierem P320 lub P400.
Jak szlifować?
Szlifowanie na sucho lub mokro to często spotykane w instrukcjach. Pamiętaj, że jeśli masz czas i chcesz wykonać pracę wysokiej jakości, to szlifowanie ręczne i na mokro jest najlepszym rozwiązaniem. Ale bądź ostrożny! Kiedy szlifujesz ręcznie za pomocą arkusza ściernego, nie redukujesz dobrze defektów. Szlifowanie gołą ręką powinno być wykonywane na zakrzywionych obszarach i delikatnych krawędziach. Na płaskich obszarach użyj klocka lub płaskiego przedmiotu.
Jakie są kroki w kolejności przygotowania przed malowaniem?
Szlifowanie papierem ściernym 320 (nie oznacza to usuwania farby!)
Szpachlowanie i szlifowanie (240/320)
Nakładanie podkładu, a następnie szlifowanie (320/500)
Odtłuszczanie (odtłuszczaczem antysilikonowym, alkoholem lub octem domowym)
Odkurzanie tuż przed malowaniem
Jakich materiałów eksploatacyjnych i podkładów należy użyć do pomalowania skutera?
Jeśli malujesz sprayem, możesz swobodnie używać plastikowego uchwytu, aby zapobiec zmęczeniu i niedokładności.
Aby nałożyć odtłuszczacz: użyj jednorazowego papieru ściernego, aby nanieść produkt, a następnie użyj nowego i czystego papieru, aby usunąć produkt!
Jeśli chodzi o « ściereczkę do usuwania kurzu », jest to rodzaj lepkiej ściereczki, która jest wygodna do zbierania ostatniego kurzu tuż przed malowaniem natryskowym.
Po przemyśleniu i rozważeniu swojego projektu, sposobu jego realizacji, możesz zacząć malować, zaczynając od najjaśniejszego odcienia.
Po wystarczającym wyschnięciu możemy położyć podkłady maskujące, używając klejów. Ale przed tym konieczne jest lekkie przeszlifowanie całej świeżo pomalowanej powierzchni.
Na każdym etapie malowania, jeśli przekroczy on trzydzieści minut, konieczne jest powtórzenie szlifowania, jeśli chcesz, aby kolejne warstwy mogły prawidłowo przylegać.
Do maskowania są klasyczne kleje, a także linie klejące do wykonywania skomplikowanych aplikacji prostoliniowych.
Jeśli nie możesz sobie pozwolić na usługi profesjonalnego malarza, możesz to zrobić w swoim garażu lub nawet w ogrodzie. Należy zrozumieć, że tylko czynność lakierowania obawia się kurzu. Najważniejszym warunkiem jest zapewnienie wystarczającego przepływu powietrza. Aby ponownie pomalować części skutera, konieczne jest rozmontowanie karoserii skutera, chyba że jest to niewielka poprawka.
Najlepszym sposobem jest ułożenie części płasko na siatce, 1 metr od podłoża.
Specjalne efekty lakieru do skuterów
Lakier bezbarwny do lakieru do skuterów
.
.
.
.
.