No products
Ceny zawierają podatek
Jeśli chcesz zmienić swój styl, malując felgi farbami do skuterów, jest to możliwe dla każdego, przy rozsądnym poziomie trudności, pod warunkiem, że masz doświadczenie lub skorzystasz z porady naszego eksperta!
Można wykonać to malowanie felg skutera dowolnym pistoletem (małym, szarym, drogim, tanim) lub bez niczego, dzięki farbom do felg w spray...
Jeśli chcesz zmienić swój styl, malując felgi farbami do skuterów, jest to możliwe dla każdego, przy rozsądnym poziomie trudności, pod warunkiem, że masz doświadczenie lub skorzystasz z porady naszego eksperta!
Można wykonać to malowanie felg skutera dowolnym pistoletem (małym, szarym, drogim, tanim) lub bez niczego, dzięki farbom do felg w sprayu.
Oto główne kroki i plan malowania felg skutera:
1/ odtłuść oryginalną powłokę, aby uzyskać połysk - nie szlifuj do metalu!
2/ w przypadku zarysowań możesz naprawić je podkładem wyrównującym.
3/ spryskaj farbami. Czasami potrzebne są dwie różne warstwy (podkład + farba).
4/ lakier. To ostatni krok, który wykonuje się bez czekania, zaraz po kroku 3.
Aby odnieść sukces w malowaniu, jeśli nie jesteś profesjonalistą w tej dziedzinie, szczególnie nie należy wpadać w pewne przypadki, które opisujemy poniżej:
Nie odtłuszczaj tła po szlifowaniu:
Jeśli nie nałożysz farby na idealnie zdrową powierzchnię, wolną od zanieczyszczeń, istnieje duże ryzyko pojawienia się defektów powierzchni na farbie.
Posiadanie niejednolitego koloru tła: Jeśli po szlifowaniu otrzymasz obszary o różnych odcieniach, możesz mieć trudności z zakryciem tych różnic farbą, szczególnie jeśli jest metaliczna lub perłowa.
Kupowanie produktów w dużym sklepie: może to zaoszczędzić pieniądze, ale masz gwarancję, że otrzymasz produkt o niskiej jakości, o krótkiej żywotności i przeciętnej odporności. Zasadniczo w tych sklepach konsumenckich nie ma przyzwoitych farb do felg skutera i wkrótce trzeba będzie całkowicie przerobić pracę.
Gdy wykonujesz ruchy pistoletem natryskowym lub puszką ze sprayem i nieprawidłowo ustawiasz odległość od podłoża, możesz mieć dwa rodzaje problemów z malowaniem felgi skutera:
1: skórka pomarańczowa i proszkowa powierzchnia, ponieważ natrysk jest zbyt daleki i/lub zbyt słaby.
2: kapanie i nadmiar, ponieważ natrysk jest zbyt bliski lub zbyt silny.
Mówimy nie tylko o temperaturze powietrza, ale także o produktach i częściach.!
Łatwo będzie mieć farbę, która dobrze się rozciąga i dobrze schnie, przy umiarkowanej temperaturze, tj. około 20°C (dotyczy to każdego rodzaju farby).
Podczas malowania w nadmiernym cieple możemy zobaczyć farbę, która wysycha zbyt szybko (utrata połysku) lub nawet, która wysycha na powierzchni, uniemożliwiając odparowanie rozpuszczalników. Z kolei poniżej 10°C, parowanie jest bardzo ograniczone, ryzyko kapania jest zwielokrotnione!
Palcem, gdy jest jeszcze mokry? Nie, oczywiście, że nie. Będziesz musiał poczekać, aż farba wyschnie. A gdy weźmiesz pod uwagę grubość kropli (1 lub 2 mm), możesz łatwo pomnożyć normalny czas schnięcia przez 3 lub 4. Po wyschnięciu możemy ostrożnie przeszlifować górę utwardzonej kropli, aż uda nam się zmniejszyć tę nadmierną grubość. Aby to zrobić, użyj małego kawałka papieru ściernego typu 320 i improwizowanego mini klina o płaskim kształcie, aby wykonać mokre szlifowanie, czyli wodą.
> Zmniejszyć.
.
.
.
.