No products
Ceny zawierają podatek
Nowy produkt
Czysty czarny lakier, bardzo błyszczący, satynowy lub matowy
Bardzo wysoka odporność
Wybierz pomiędzy sprayem lub puszką
Dostawa w 24 - 72 h
Do pomalowania felg na błyszczącą, satynową lub matową czerń:
Produkty o wysokiej odporności z profesjonalną jakością i czystym czarnym tuszem (głęboka czerń), bez efektu masy perłowej lub metalu, dla maksymalnej głębokości z różnymi wersjami połysku:
4 ° - 20 ° - 40 ° - 60 ° - 90 °
CZARNY lakier epoksydowy Z POŁYSKIEM 90 °
Lakier o wysokiej odporności, który tworzy ultra czysty, błyszczący czarny kolor. Bezpośredni uchwyt na metalu. Nie ma potrzeby lakierowania.
Produkt dwuskładnikowy dostarczany w kompletnym zestawie.
Zestaw zawiera 500 ml lakieru + 250 ml utwardzacza + 125 ml rozpuszczalnika
Pozwala pomalować 2,5-3 m²
Wymieszaj, aby zrobić od 5 do 25 minut przed aplikacją:
100 części lakieru
Utwardzacz 50 części
10-15 części rozpuszczalnika
Wersja aerozolowa to specjalna pompa malarska o pojemności 290 ml z przyciskiem do utwardzania. Spryskać jednorazowo.
Do aplikacji:
Pomaluj 2 jasne, sproszkowane powłoki co 10 minut.
Schnięcie: 24 godziny w pomieszczeniu
Grubość: 50 µm
Matowe czarne lakiery epoksydowe do wyboru od 4 ° do 60 °
Matowy lakier o malejącym połysku, zapewniająca doskonałą odporność na zarysowania, wstrząsy i czyszczenie.
Głębokie maty zapewniają wyjątkowo płaski, czysty czarny efekt bez odblasków, podstępna czerń.
Bezpośredni chwyt metalu bez potrzeby gruntowania.
Produkt dwuskładnikowy w zestawie.
Zestaw zawiera 500 ml lakieru + 100 ml utwardzacza + 250 ml rozpuszczalnika
Pozwala pomalować 2,5-3 m²
Wymieszaj, aby zrobić od 5 do 25 minut przed aplikacją:
100 części lakieru
Utwardzacz 20 części
15-25 części rozpuszczalnika
Do aplikacji:
Pomaluj 2 cienkie, natryskowe powłoki w ciągu 1 minuty
Schnięcie: 6 godzin w pomieszczeniu
Grubość: 25 µm
Wersja sprayu nie istnieje.
Tutaj jednak znajdziesz aerozol matowy czarny lakier Racing jednoskładnikowy.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Żywica epoksydowa do podłogi...
.
.
.
.
.