No products
Ceny zawierają podatek
Nowy produkt
Lakier Mercedes – 1K baza w puszkach 250 ml do 5L lub aerozolach
- 250 ml
- 500 ml
- ZESTAW 1L: 0,5L czysty + 0,5L rozcieńczalnik
- ZESTAW 2L: 1L czysty + 1L rozcieńczalnik
- ZESTAW 10L: 5L czysty + 5L rozcieńczalnik
- 400 ml aerozol
- 3 aerozole 400 ml
Zamów lakier do Mercedes w wybranym kolorze:
1 - Wybór opakowania
2 - Dodaj do koszyka i zamów
3 - Wpisz kod koloru w podanym polu i/lub wyślij kod koloru e-mailem na adres tech@stardustcolors.com w odpowiedzi na e-mail weryfikacyjny
Skontaktuj się z nami tylko wtedy, gdy nie jesteś pewien kodu lub specjalnego koloru Mercedesa:
E-mail technika ds. kolorów: colors@stardustcolors.com
Nasz technik wymiesza dla Ciebie kolor Mercedesa
Lakier Mercedes Premium: gwarancja jakości StardustColors
Jakość lakieru HS (High Solid)
+ krycie
+ odporność
+ łatwość aplikacji
+ wyższa zawartość suchej substancji
Profesjonalny lakier do Mercedesa do dekoracji / poprawek / całkowitego wykończenia
Te lakiery do Mercedesa to 1K bazy: po lakierowaniu są doskonale odporne na złe warunki atmosferyczne (ciepło, zimno, słońce, deszcz)
Są łatwiejsze w aplikacji niż « 2K wykończenie » farby
Ile farby potrzebuję, aby pomalować mój pojazd Mercedes lub wykonać poprawki?
Wydajność farby Mercedes:
W puszce: 5 m²/l w 2 warstwach
Aerozol do lakieru Mercedes: 1 aerozol = maks. 0,5 m²
Łatwo znaleźć kod lakieru Mercedes:
Sprawdź przewodnik na dole strony
Przewodnik aplikacji matowej farby bazowej Mercedes:
Mieszanie:
Dotyczy tylko opakowań zestawów „czysta farba Mercedes + rozcieńczalnik”
farba w zestawach jest dostarczana w czystej postaci i musi być odpowiednio rozcieńczona (od 60 do 80%) naszym rozcieńczalnikiem V1 dostarczanym w zestawie
Udane nakładanie farby na pojazd Mercedes: porady PRO
Matowe lakiery bazowe na bazie rozpuszczalnika są szczególnie łatwe w aplikacji: można je nakładać za pomocą wszystkich typów pistoletów natryskowych, stosując cienkie warstwy (ok. 1,3 mm), im są cieńsze, tym szybciej schną, a zatem tym krótszy jest czas między warstwami: w temperaturze 20°C, warstwy nakłada się kolejno, podczas gdy w niskich temperaturach należy odczekać 5 minut.
Zalecana profesjonalna metoda aplikacji:
Jedna bardzo cienka warstwa (aby zobaczyć ewentualne wady)
Jedna (lub dwie) warstwy w odstępie 5 minut.
W przypadku perłowego/metalicznego wykończenia:
nałóż połowę warstwy przy mniejszym nacisku i z nieco większą odległością od podłoża;
Warstwa wierzchnia:
Lakieruj po 15 minutach dowolnym z naszych lakierów nawierzchniowych*.
Nie należy czekać z lakierowaniem, ponieważ po 30 minutach teoretycznie przyczepność nie jest już możliwa.
Sprawdź naszą szeroką ofertę lakierów nawierzchniowych
Znajdź kod lakieru Mercedesa (składający się z trzech liter lub cyfr), patrząc na swój pojazd:
Wewnątrz komory silnika.
Wewnątrz lewych przednich drzwi kierowcy.
Dodatkowe wskazówki, aby zapewnić odpowiednie przygotowanie przed malowaniem:
Podłoże:
Nie zawsze konieczne jest nałożenie podkładu. Często wystarczy lekkie przeszlifowanie starej farby (papier ścierny o gradacji 800), aby zapewnić przyczepność. Dokładnie osusz, odtłuść naszym odtłuszczaczem (aby uniknąć reakcji spowodowanych niewidocznymi zanieczyszczeniami), a następnie zetrzyj kurz naszą ściereczką. W żadnym wypadku nie należy usuwać istniejącej farby.
Uwaga! W przypadku niektórych przezroczystych perłowych kolorów fabrycznych konieczne jest nałożenie specjalnego kolorowego podkładu: niektóre z tych kolorów mają niewielkie krycie lub przezroczystość.
Aby mieć spokój ducha i zapewnić równomierne i szybkie krycie, użyj naszego podkładu Stardust FAST Primer (dostępnego w różnych odcieniach szarości). W przypadku uszkodzonych lub szpachlowanych podłoży nałóż nasz podkład wypełniający
Inne dane techniczne:
LZO g/l: <860 (rozcieńczony)
Wyłącznie do użytku w profesjonalnych kabinach
Ten produkt jest oferowany do sprzedaży w ramach dyrektywy 2004/42/WE i polityki ograniczania stosowania rozpuszczalników. Plik PDF można wyświetlić na górze tej strony.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Kompletny zestaw samochodowy -...
.
.
.
.
.